Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Δικαιολογίες ενός Ταυρομάχου

Στο κείμενο που διαβάσαμε στο ανθολόγιο, ο ταυρομάχος έψαχνε δικαιολογία για να μην αγωνιστεί στην επόμενη ταυρομαχία. Δείτε μερικές που βρήκαμε:

Δεν θα πάω στην ταυρομαχία γιατί:
- είχα γενέθλια και έκανα πάρτι.  Νικολέτα Γ.
- μπήκε μια μύγα στο στόμα μου και δεν μπορώ να πω όλε!!  Γιώργος Κ.
- έπεσα από την σκάλα και έσπασα το πόδι μου.  Πόπη Ξ.
- θα ταξιδέψω στον Άρη. Γιώργος Α.
- έμαθα ότι οι ταύροι είναι άγριοι.  Μαργαρίτα Μ.
- αρρώστησα από το πολύ παγωτό.  Αντώνης Μ.
- θα λείπω στον Καναδά για ένα χρόνο.  Μίνα Κ.
- μου έσπασαν το χέρι με κιθάρα.  Παναγιώτης Α.
- τραυματίστηκα από την προηγούμενη ταυρομαχία.  Ναταλία Ξ.
- έμπλεξα σε τσακωμό με τον γείτονά μου.  Φραγκίσκος Π.
- πόνεσε η κοιλιά μου από το πολύ φαγητό.  Γεωργία Ν.
- έχω ραντεβού σε μπαράκι.  Λαυρέντης Σ.
- με έπιασε κόψιμο.  Κατερίνα Ξ.
- έσπασα το μικρό δάχτυλο του ποδιού μου.  Μιράντα Β.
- πρέπει να παραλάβω το πτυχίο μου από το Πανεπιστήμιο.  Άρης Ν.
- ο οδηγός του αυτοκινήτου που με μετέφερε, έτρεχε και έφτασε μέχρι την Μασσαλία.  Αγγελική Δ.
- πρέπει να πηγαίνω συνέχεια στην τουαλέτα.  Λυδία Μ.Κ.
- στην προηγούμενη ταυρομαχία ο ταύρος μου έσκισε το παντελόνι μου.  Σπύρος Μ.
- έπαθα τροφική δηλητηρίαση.  Λίζα Κ.
- πήγα στην Ινδία να αγοράσω έναν ελέφαντα.  Γιάννης Κ.

10 σχόλια:

ΠΟΠΗ ΞΑΓΟΡΑΡΗ είπε...

πολυ ωραιες οι σκεψεις των παιδιων για την εργασια της γλωσσας.Αλλα μου αρεσε πιο πολυ της Νικολετασ,της Κατερινας,του Λαυρεντη,της Γεωργιας και η δικια μου...

παππούς Πρόδρομος (παππούς Αγγελικής) είπε...

Όλοι είπαν τις απόψεις τους και μ' αρέσουν πάρα πολύ!

ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΠΕΛΛΑΣ είπε...

ΣΙΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ ΤΗΣ ΑΓΕΛΑΣ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ

Γιώργος Α είπε...

Κύριε εμένα δεν με βάλατε

κ. Νεκτάριος είπε...

Συγνώμη Γιώργο, έγινε κατά λάθος!

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Α. είπε...

Μπράβο σε όλους μας.

Μίνα είπε...

Γεία!! Συμφωνό με τον Παναγιώτη.Εσείς κύριε?

κ. Νεκτάριος είπε...

Φυσικά Μίνα, συμφωνώ κι εγώ με τον Παναγιώτη. Μπράβο σε όλους!!!

γιαννης είπε...

ειναι ολα παρα πολυ καλα

Ανώνυμος είπε...

παιδια εγω δεν ειμαι στο σχοειο σας αλλα οταν διαβασα τις ατακες σας ξεκαρδιστικα σας φιλω με ολοι μου τη καρδια και ασ μην σας ξερω ΜΠΡΑΒΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!11

Δημοσίευση σχολίου